زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : sevda

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ معمولا در دی ماهه و افرادی که شرایط ثبت نام در این آزمون رو دارن می تونن در تاریخ اعلام شده توسط سازمان سنجش برای تکمیل فرم ثبت نام این آزمون اقدام کنن.

 

 

در سال های گذشته مشکل کرونا و کمبود نیروی درمان به خوبی نشون داد که عملا احتیاج دولت و به طور خاص وزارت بهداشت به مسئله جذب نیرو یک امر غیر قابل انکار است. به خاطر همین در انتهای سال 99 و ابتدای سال 1400 اعلام شد که مجوز جذب حداقل 30 هزار نیروی کار در حوزه درمان صادر شده.

اما سوال این جاست که مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا کی است و چگونه می تونیم این فرصت رو از دست ندیم؟ برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ با ما همراه باشید.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

فهمیدن مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت اولین قدم برای شروع مسیر استخدام در دستگاه های دولتیه. در واقع به سبب زیاد بودن تقاضای نیروی کار و همچنین برای سنجش توانایی های فرد و گزینش بهترین ها معمولا از آزمون های استخدامی در این زمینه ها استفاده می کنن. این موضوع در زمینه استخدام کادر درمان نیز صادقه و هیچ فرقی نمی کنه.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ تنها و تنها از طریق سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام میشه. در واقع تنها سازمان سنجش مجری برگزاری آزمون های استخدامی دستگاهی دولتته. پس هر گونه اطلاعات از جمله زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 را باید از طریق سازمان سنجش پیگیری کنین.

سال گذشته زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دی ماه بود، هنوز تاریخ ثبت نام آزمون امسال مشخص نشده ولی پیشنهاد میشخ عضو کانال تلگرام تحصیلیمو باشین تا به محض اینکه اطلاعی های در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اینکه فرایند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت رو به طور کامل انجام بدین، می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

معمولا بعد از تموم شدن مهلت ثبت نام ، سازمان سنجش مهلت مجددی رو جهت ثبت نام افراد جا مونده و یا افرادیکه ثبت نام اونها نیاز به ویرایش داره مشخص میکنه و افراد می تونن در این بازه مشخص شده جهت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 اقدام کنن.

این فرصت معمولا بلافاصله بعد از تموم شدن زمان ثبت نام در اختیار داوطلبا قرار می گیره اما چون هنوز زمان تمدید مهلت آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ مشخص نشده با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض مشخص شدن این موضوع مطلع میشین.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وارت بهداشت می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ( هنوز منتشر نشده )

 

مشاوره زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

همیشه یادتون باشه که سازمان سنجش زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 و هر آزمون دیگه رو با انتشار یک دفترچه راهنما اعلام می کنه. این دفترچه اطلاعات مهم و مفیدی داره. مثل ظرفیت هایی که قراره شما برای اون ها بجنگید، زمان ثبت نام، زمان آزمون، اعلام نتایج و ...

پس بهتره که شما این دفترچه رو به طور کامل مطالعه کنید و تموم نکته های اون رو بررسی کنین. تو این دفترچه مدارک لازم برای ثبت نام بارها ذکر شده. شما قبل از شروع ثبت نام بهتره این مدارک رو داشته باشید و حین ثبت نام از اون ها استفاده کنین. 

یه مورد مهم دیگه اینه که حتما رشته هایی که می خواهید در اون ها امتحان بدهید رو بررسی کینن و بر اساس ظرفیت محل قبولی رشته خودتون رو انتخاب کنین. مثلا ممکن است در شهرستانی تنها به ده بهیار نیاز داشته باشن، به سبب بالا بودن امتیاز بومی گزینی شما بهتر است بهیار منطقه خود را انتخاب کنین تا این که بخواهید پرستار منطقه ای دور تر را بزنید. شانس شما در منطقه خودتان بیشتر است. این رو از یاد نبرید.

به طور کلی داوطلبا می تونن در کنار ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت شانس خودشون رو برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هم بسنجن.

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 داشتین، می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین و پاسخ همه سوالاتتون رو از این مشاوران تحصیلیکو دریافت کنین. 

در ادامه بخوانید: استخدامی دستگاه های اجرایی



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام معمولا در دی ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ کسایی که از ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در زمان مقرر جا موندن باید چیکار کنن ؟

✔️ این افراد می تونن در زمان تمدید مهلت برای ثبت نام اقدام کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

3- ✔️ داوطلبا چطور می تونن از لیست رشته های ارائه شده در آزمون استخدام وزارت بهداشت مطلع بشن؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، این رشته ها در دفترچه استخدامی این آزمون نوشته میشه.

منبع : زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: